+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

SkiResort hotel OMNIA Recenze

Hodnocení hotelu

92%
Perfektní

dle 48 recenzí

  • Personál

    93%
  • Čistota

    96%
  • Vybavení

    90%
  • Pohodlí

    93%
  • Poměr cena/kvalita

    87%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Karel

dospělý pár, 7.10.2018

Rychnov nad Kněžnou Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Petra

rodina se staršími dětmi, 26.8.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Vladimíra

dospělý pár, 14.8.2018

Liberec Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Po celou dobu našeho pobytu jsme se setkali se vždy usměvavým a velmi ochotným personálem. Překvapením pro nás byl bezplatný tenisový kurt a jízdenka na lanovku na Černou horu .

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Pavel

dospělý pár, 8.7.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Hotel je čistý, personál je na dobré úrovni, jídlo je chutné (ala card), výhodou je možnost využívat bazén. Další výhodou je , že součástí ceny za ubytování je permanentka na lanovku. Hotel je možné doporučit středně náročné klientele.

  • Vzhledem k tomu, že hotel navštěvuji od r. 2012 mimo r. 2017 pravidelně, mohu srovnávat a chtělo by to částečnou obnovu inventáře, chladnička na pokoji (minibar ) funguje spíše jako vytápění pokoje. V bazénu nefunguje perličková vana, v šatně u bazénu již nejsou uzamykatelné skřínky. Co ale považuji za podstatnou změnu k horšímu oproti předchozím létům je servis u bufetových snídaní, který je dosti slabý, je špatné aby si host musel jít požádat o doplnění bufetu, když přijde na snídani v 9,00 hod a snídaně jsou do 10,00, aby si musel sám uklidit stůl , protože číšnice to nestíhá ale chystá si už stoly na obědy. To by se v hotelu který se honosí 4* stát opravdu nemělo a při mých předchozích návštěvách se nikdy nestalo.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 1.7.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 3.6.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
6
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 25.1.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Vše perfektní

  • Hlučné polské děti a jejich rodiče

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anna

dospělý pár, 17.9.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Snídaně byla opravdu velmi dobrá a bohatá, každý den bylo něco jiného na výběr. Oběd i večeře v restauraci byla též výtečná a byla zde velice ochotná a milá obsluha. Restaurace působí moderně, čistě a luxusně. Dále jsme ocenili příjemně teplou vodu v bazénu. Také je možnost zapůjčení zdarma županu na recepci. Hotel se nachází pár set metrů od centra Jánských Lázní a přímo pod Lanovkou Černá hora. Díky hotelu můžete neomezeně využít skipas na tuto lanovku, která je pro ubytované zdarma. Moderní hotelový pokoj s prosklenou koupelnou a záchodem a pěkný prostorný balkón. I přes problémy, které se nám zde nelíbili, tento hotel doporučujeme.

  • V hotelovém pokoji nám nefungovalo světlo ve sprchovém koutu a nelíbila se nám tam opadaná dlažba. Fén v koupelně na vyšší stupeň fungoval jen pár vteřin. Dále na pokoji lednice (minibar) jenom svítila, ale nechladila. Bazén je na jedné straně zúžen, kvůli dětskému brouzdališti a proto když je v bazénu více jak 4 dospělí lidé, tak už se tam nedá ani plavat. Bohužel jsme měli smůlu na pokoj nad kterým až do 2:00 rána dělali ubytovaní veliký hluk (bouchali, běhali). Po upozornění na problém recepci nás stejně poslední noc vzbudil požární poplach v 1:00 ráno. Někteří ubytovaní se dokonce sbalili a chtěli odjet. Bylo to velice nepříjemné a tak jsme čekali nějakou omluvu nebo další den vysvětlení, proč k tomu došlo, jelikož nás po poplachu poslali za několik minut zpátky do pokojů, že se pravděpodobně jedná o falešný poplach. Recepční nám řekla, že kdyby někde opravdu hořelo, tak nám všem zavolají na pokoj. Poté jsme už neusnuli a raději jsme si zabalili všechny naše věci pro případ pravého požáru.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 15.9.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Personál a kuchyně!

  • Možná odměnit mobiliář v pokojích (otlučené židle).

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Jaroslava

dospělý pár, 12.8.2017

Praha Česká republika

  • Celkové hodnocení
96 %
  • zajímavé pokoje,výhody jízdného na Č.H.,prima bazén

  • v koupelné málo věšáčků,nefunkční terasa s kavárnou

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 6.8.2017

Polski

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Vaclav Simecek

skupina přátel, 16.11.2016

Pisek Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Pohoda a klid

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Dana Kokešová ČTU

jednotlivec, 6.10.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Dobrý den. Se službami, personálem, stravou i okolím hotelu jsme byli velice spokojeni. Doporučujeme tento hotel navštívit. Koko

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
SkiResort hotel OMNIA odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, paní Kokešová,

moc děkujeme za milou zprávu.
I pro nás to bylo velice příjemné setkání!

Budeme se těšit zase příště!

Mějte se moc hezky, Světlana Pejsarová

Jakub Peltram

rodina s malými dětmi, 10.8.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Milena BENEŠOVÁ

jednotlivec, 7.7.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Henrique De Resende Mendonca

skupina přátel, 23.12.2015

Sao Paulo Brazílie

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Localization and receptionist friendly

  • There was no hot Jacuzzi and the sauna could be bigger Some info were not available in English Staff in restaurant did not speak English so well

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
6

Petr

jednotlivec, 4.10.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Petr

dospělý pár, 6.9.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Byli jsme se vším spokojeni.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
5

Anonym

dospělý pár, 1.9.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Ustretovost personalu

  • Svedske stoly - slaby, jine hotely i mensim poctem hvezdicek maji bohatsi nabidku a rychlejsi doplnovani. Grilovani - za cenu 280 Kc/osoba velice maly vyber z grilovanych potravin

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Komfort
8
Cena/kvalita
6

Anonym

dospělý pár, 30.8.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
98 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
9